Для отримання довідки про доходи слід подати декларацію
Борщівське відділення Чортківської ОДПІ інформує, що для отримання довідки про доходи за інший, ніж квартальний (річний) звітний період, фізичній особі-платнику єдиного податку необхідно подати декларацію з позначкою «довідково».
Разом з цим у полі «місяць» рядка 2 розділу І «Загальні відомості» декларації через тире проставляється арабськими цифрами порядковий номер першого та останнього місяця (включно), за який подається така декларація, а у полі «рік» арабськими цифрами зазначається рік.
Така декларація не є підставою для нарахування або сплати податкового зобов’язання. Водночас подання декларації з позначкою «довідково» не звільняє платника податку від обов’язку подання податкової декларації у строк, встановлений для квартального (річного) звітного періоду.
Порядок ведення обліку та формування звітності платниками єдиного податку визначено ст. 296 Податкового кодексу України.
Додатково повідомляємо, що інформацію з даного питання , а також адміністрування єдиного соціального внеску та інших питань щодо оподаткування можна отримати у Центрі обслуговування платників податків Борщівського відділення Чортківської ОДПІ за адресою: м. Борщів, вул. Ярослава Кондри 5, каб.104, 105, а також за телефоном 2-18-46
Інформаційно-комунікаційний сектор
Чортківської ОДПІ ГУ Мін доходів у Тернопільській області
вих. № 1043 від 02.06.2014
Ліквідація суб’єкта господарювання за подання органів міндоходів
Борщівське відділення Чортківської ОДПІ інформує, що відповідно до абз. 5 ч. 1 ст. 51 Господарського кодексу України (далі – ГКУ) підприємницька діяльність припиняється на підставі рішення суду у випадках, передбачених ГКУ та іншими законами.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування відповідно до своїх повноважень та у порядку, встановленому законом, можуть застосовувати до суб’єктів господарювання такі адміністративно-господарські санкції, як скасування державної реєстрації та ліквідація суб’єкта господарювання (абз. 12 ч. 1 ст. 239 ГКУ).
Підпунктом 20.1.37 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України визначено, що контролюючі органи мають право у випадках, встановлених законом, звертатися до суду щодо припинення юридичної особи та припинення фізичною особою - підприємцем підприємницької діяльності та/або про визнання недійсними установчих (засновницьких) документів суб’єктів господарювання.
Згідно з Порядком обліку платників податків і зборів, якщо платник податків не має заборгованості перед бюджетом та у разі:
- неподання протягом одного року в органи доходів і зборів податкових декларацій, документів податкової звітності;
- якщо установчі документи суперечать чинному законодавству;
- провадження діяльності, яка суперечить установчим документам та законодавству;
- наявності в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням;
- наявності в органі доходів і зборів передбачених законами України інших підстав для постановлення судового рішення щодо припинення (ліквідації) чи скасування державної реєстрації суб’єкта господарювання, то керівник органу доходів і зборів приймає рішення у вигляді розпорядження відносно платника податків про звернення до суду або господарського суду із заявою (позовною заявою) про винесення судового рішення щодо припинення юридичної особи чи підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, відміни державної реєстрації припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи.
Додатково повідомляємо, що інформацію з даного питання , а також адміністрування єдиного соціального внеску та інших питань щодо оподаткування можна отримати у Центрі обслуговування платників податків Борщівського відділення Чортківської ОДПІ за адресою: м. Борщів, вул. Ярослава Кондри 5, каб.104, 105, а також за телефоном 2-18-46
Інформаційно-комунікаційний сектор
Чортківської ОДПІ ГУ Мін доходів у Тернопільській області
вих. № 1049 від 02.06.2014
Про втрату первинних документів обов’язково повідомте органи доходів і зборів
Борщівське відділення Чортківської ОДПІ інформує, що у разі втрати, пошкодження або дострокового знищення первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів суб’єкт господарювання зобов’язаний у п’ятиденний строк з дня такої події письмово повідомити орган Міндоходів за місцем обліку.
Також йому необхідно відновити втрачені документи протягом 90 календарних днів з дня, що настає за днем надходження повідомлення до органу Міндоходів.
Слід нагадати, що для цілей оподаткування платник податків і зборів повинен вести облік доходів, витрат та інших показників на підставі зазначених документів. Формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами – не допускається. Термін зберігання таких документів - не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи.
Додатково повідомляємо, що інформацію з даного питання , а також адміністрування єдиного соціального внеску та інших питань щодо оподаткування можна отримати у Центрі обслуговування платників податків Борщівського відділення Чортківської ОДПІ за адресою: м. Борщів, вул. Ярослава Кондри 5, каб.104, 105, а також за телефоном 2-18-46
Інформаційно-комунікаційний сектор
Чортківської ОДПІ ГУ Мін доходів у Тернопільській області
вих. № 1044 від 02.06.2014