Новини

09.11.2018 11:44
Депутати працювали у комісіях



09.11.2018 11:39
Подякували за працю



09.11.2018 11:34
9 листопада – Всеукраїнський день працівників культури та майстрів народного мистецтва



02.11.2018 12:45
До уваги депутатів районної ради!



02.11.2018 12:07
4 листопада - День працівників соціальної сфери



      Архів новин

Урядові портали

 













Зверніть увагу - нову форму Книги обліку можна вести з 2014 року - 10.12.2013 14:39

Одним з останніх нововведень Міністерства доходів і зборів України є прийняття наказу від 16.09.2013 р. №481, яким затверджено нову форму Книги обліку доходів і витрат та Порядок її ведення для підприємців – загальносистемників та фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність. Відтепер самозайняті особи можуть самостійно обрати, в якому вигляді їм вести Книгу обліку – в електронному чи паперовому. У разі прийняття рішення щодо електронного ведення Книги підприємець повинен отримати посилені сертифікати відкритих ключів (якщо ще їх не має), укласти з органом доходів і зборів договір про визнання електронних документів та надіслати за місцем податкового обліку заяву на отримання Книги. У свою чергу контролюючий орган за місцем податкового обліку реєструє заяву платника на отримання Книги у реєстрі поданих заяв та протягом трьох робочих днів формує і надсилає платнику повідомлення про реєстрацію Книги із зазначенням реєстраційного номера Книги та дати її реєстрації.

Якщо ж самозайнята особа обрала паперовий варіант ведення Книги обліку, то їй слід подати до територіального органу доходів і зборів за основним місцем обліку примірник Книги, на титульному аркуші якого зазначаються: прізвище, ім’я та по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта, податкова адреса, номер та дата свідоцтва про право на здійснення незалежної професійної діяльності (за наявності). Книга безоплатно реєструється в контролюючому органі та засвідчується підписом керівника або заступника контролюючого органу і скріплюється печаткою. Паперовий варіант Книги обов’язково повинен бути прошнурований і пронумерований.

З метою уникнення непорозумінь щодо ведення самозайнятими особами Книги обліку Міндоходів України рекомендує самозайнятим особам, які ведуть облік доходів і витрат у Книзі, затвердженій наказом від 24.12.2010 р. № 1025, продовжувати її ведення до кінця 2013 р., а вже з 01.01.2014 р. вести Книгу за новою формою.

Слід нагадати, що з січня 2014 року працюватиме сервіс «Електронний кабінет платника податків», яким передбачено для самозайнятих осіб режим «Ведення книг обліку доходів і витрат та книги обліку доходів в електронному вигляді та формування відповідної податкової декларації».

      Крім того повідомляємо, що інформацію з цього та інших питань оподаткування та адміністрування єдиного соціального внеску можна отримати у Центрі обслуговування платників податків Борщівського відділення Чортківської ОДПІ за адресою:  м. Борщів, вул. Ярослава Кондри 5, каб.101-105, а також за телефоном  2-12-58,2-18-46, а також на сайті ГУ Мін доходів України в «Єдиній базі податкових знань» у підкатегорії 104.08. 

 

Інформаційно-комунікаційний сектор

Чортківської ОДПІ ГУ Міндоходів

 у Тернопільській області

вих. №293 від 09.12.13


  Розробка та дизайн - www.siriusone.net

Офіційний сайт Борщівської районної ради 2011