Новини

21.11.2017 10:16
21 листопада – День Гідності та Свободи



20.11.2017 16:35
Визначили завдання на найближчий час



17.11.2017 10:03
19 листопада – День працівників сільського господарства



16.11.2017 15:02
Відбулося засідання оргкомітету



14.11.2017 10:07
Відеонарада під керівництвом голови облдержадміністрації


      Архів новин

Урядові портали

 













ДФС України інформує - 18.08.2017 08:47

Авто транзитом: щоб не перевищити строк перебування

Тернопільська митниця ДФС повідомляє, що громадянам дозволяється ввозити транспортні засоби особистого користування з метою транзиту через митну територію України за умови їх письмового декларування та внесення на рахунок органу доходів і зборів грошової застави в розмірі митних платежів, що підлягають сплаті при ввезенні таких транспортних засобів на митну територію України з метою вільного обігу. Зазначені вимоги не поширюються на транспортні засоби, постійно зареєстровані у відповідних реєстраційних органах іноземної держави, що підтверджується відповідним документом.

Статтею 95 Митного кодексу України (далі – МКУ) встановлено строки транзитних перевезень для автомобільного транспорту:

- 10 діб;

- 5 діб (при переміщенні в зоні діяльності однієї митниці).

При перевищенні строку доставки товарів, транспортних засобів комерційного призначення що перебувають під митним контролем, до органу доходів і зборів призначення (а при переміщенні в межах зони діяльності одного органу доходів і зборів – від одного підрозділу цього органу до іншого), митних або інших документів на ці товари, транспортні засоби особа несе відповідальність, що визначена статтею 470 МКУ.

Зокрема, при перевищенні встановленого строку доставки:

- не більше ніж на одну добу – попередження або накладення штрафу в розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (170 грн);

- більше ніж на одну добу, але не більше ніж на десять діб, а також вчинення правопорушення особою, яка протягом року притягалася до відповідальності за вчинення такого правопорушення – накладення штрафу в розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (3400 грн);

- більше ніж на десять діб, а також втрата цих товарів, транспортних засобів, документів чи видача їх без дозволу органу доходів і зборів – накладення штрафу в розмірі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (8500 грн).

Відтак з початку 2017 року Тернопільською митницею ДФС складено 50 протоколів про порушення митних правил за статтею 470 МКУ стосовно порушення громадянами, встановленого статтею 95 МКУ, строку доставки транспортних засобів.

Відділ організації роботи

Головного управління ДФС у Тернопільській області

 

Послуги, що нададуть у Центрі обслуговування платників

Відповідно до абзацу першого п. 1 Примірного положення про Центр обслуговування платників, затвердженого наказом ДФС України від 20.05.2016 №458 «Про затвердження документів, які регламентують діяльність центрів обслуговування платників» (далі – Положення), Центр обслуговування платників (далі – ЦОП) створюється в органах Державної фіскальної служби України з метою виконання вимог Закону України від 06 вересня 2012 року №5203-VI «Про адміністративні послуги» та надання послуг і сервісів фізичним та юридичним особам, які звертаються за отриманням таких послуг (далі – суб’єкти звернень).

ЦОП – постійно діючий робочий орган ДФС, в якому надаються послуги структурними підрозділами ГУ ДФС, ДПІ та працівниками відділень, відповідальними згідно з функціональними обов’язками за надання адміністративних послуг, консультацій, прийняття звітності, вхідної кореспонденції та видачу ключів електронного цифрового підпису (абзац третій п. 1 Положення).

Пунктом 2 Положення визначено перелік послуг, які надаються суб’єктам звернень у ЦОП:

- адміністративні послуги;

- прийом та реєстрація вхідної кореспонденції;

- приймання звітності, поданої виключно на паперових носіях;

- приймання звітності, поданої на паперових носіях із додаванням копій, підготовлених на електронних носіях (електронні носії повертаються суб’єктам звернень після зчитування відповідних даних);

- усні консультації;

- видача ключів електронного цифрового підпису;

- доступ до електронних сервісів;

- доступ для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію;

- попередній запис громадян на особистий прийом;

- супутні послуги.

Пунктом 3 Положення передбачено, що структурні підрозділи територіальних органів ДФС залучені до роботи в ЦОП та відповідальні за надання послуг:

- обслуговування платників;

- податків і зборів з юридичних осіб;

- податків і зборів з фізичних осіб;

- погашення боргу;

- аудиту або підрозділ (спеціаліст), за яким закріплено функцію контролю за достовірністю декларування валютних цінностей, що знаходяться за кордоном і належать суб’єктам господарювання України;

- моніторингу доходів та обліково-звітних систем;

- матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури;

- контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів;

- Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС.

Водночас п. 8 Положення визначає порядок надання супутніх послуг у ЦОП, а саме:

- у приміщеннях ЦОП можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо);

- забороняється надання платних супутніх послуг органом ДФС у ЦОП;

- до супутніх послуг не належать надання консультацій, інформації, пов’язаних з наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративних послуг, та надання допомоги в їх заповненні;

- бланки декларації про майновий стан і доходи, а також бланки заяв та інших документів (надруковані типографським способом або роздруковані на принтері в ЦОП), необхідні для звернення щодо надання адміністративних послуг, мають безоплатно надаватись платникам в ЦОП.

Відділ організації роботи

Головного управління ДФС у Тернопільській області

 


  Розробка та дизайн - www.siriusone.net

Офіційний сайт Борщівської районної ради 2011