Новини

14.12.2017 15:53
Вшанували ліквідаторів аварії на ЧАЕС



14.12.2017 14:56
Робоча зустріч



14.12.2017 09:53
Оголошення про конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності щодо майна спільної власності територіальних громад сіл та міста Борщівського району



14.12.2017 08:46
Запрошуємо пасічників на збори



12.12.2017 13:00
Дорожня карта для проведення лікування учасників АТО


      Архів новин

Урядові портали

 













ДФС України інформує - 09.09.2016 09:37

Коли лікарські засоби оподатковують ПДВ за ставкою 20 відсотків

Відповідно до п.п. «а» і «в» п. 185.1 ст. 185 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) об’єктом оподаткування є:

- операції платників ПДВ з постачання товарів, місце постачання яких відповідно до ст. 186 ПКУ розташоване на митній території України;

- ввезення товарів на митну терииторію України.

Пунктом 194.1 ст. 194 ПКУ визначено, що операції, зазначені у ст. 185 ПКУ, крім операцій, що не є об’єктом оподаткування, звільнених від оподаткування, та операцій, до яких застосовується нульова ставка та 7 відсотків, оподатковуються за ставкою, зазначеною у п.п. «а» п. 193.1 ст. 193 ПКУ – 20 відсотків, яка є основною.

Згідно з п.п. «в» п. 193.1 ст. 193 ПКУ до операцій з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України лікарських засобів, дозволених для виробництва і застосування в Україні та внесених до Державного реєстру лікарських засобів, а також медичних виробів за переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України, застосовується ставка податку на додану вартість у розмірі 7 відсотків.

Тобто, для застосування ставки ПДВ у розмірі 7 відсотків до операцій з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України лікарських засобів такі лікарські засоби мають бути:

- дозволені для виробництва і застосування в Україні;

- внесені до Державного реєстру лікарських засобів.

Таким чином, якщо лікарські засоби не дозволені для виробництва і застосування в Україні та/або їх виключено з Державного реєстру лікарських засобів, операції платника ПДВ з постачання на митній території України та/або ввезення на митну територію України таких лікарських засобів оподатковуються ПДВ у загальновстановленому порядку за ставкою 20 відсотків.

Відділ організації роботи

Головного управління ДФС у Тернопільській області

Камеральна перевірка: яка вона?

Камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків, та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального (п.п. 75.1.1 п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)).

Згідно з п. 76.1 ст.76 ПКУ камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника такого органу або направлення на її проведення.

Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком.

Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов’язкова.

Відповідно до п.п. 2.1 п. 2 розділу І Методичних рекомендацій щодо організації та проведення камеральних перевірок податкової звітності платників податків, крім перевірок податкової декларації про майновий стан і доходи та податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи - підприємця, затверджених наказом Міністерства доходів і зборів України від 14.06.2013 №165 із змінами і доповненнями, камеральні перевірки даних, заявлених у податковій звітності, рекомендовано проводити протягом 30 календарних днів (якщо інше не передбачено ПКУ), що настають за граничним терміном отримання такої звітності.

Відділ організації роботи

Головного управління ДФС у Тернопільській області

Машина–таксі та загальна система оподаткування: що об’єднає їх разом?

Згідно із п.1 ст.3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі - Закон) суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.

Електронний таксометр - реєстратор розрахункових операцій, який додатково забезпечує попереднє програмування тарифів за проїзд та облік вартості наданих послуг з перевезень пасажирів (ст. 2 Закону).

Таким чином, суб’єкти господарювання, що перебувають на загальній системі оподаткування, у машинах-таксі при розрахунках з пасажирами готівкою повинні застосовувати належним чином зареєстровані реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій.

Відділ організації роботи

Головного управління ДФС у Тернопільській області

 

 


  Розробка та дизайн - www.siriusone.net

Офіційний сайт Борщівської районної ради 2011