Новини

21.11.2018 09:39
21 листопада – День Гідності та Свободи



16.11.2018 13:03
18 листопада – День працівників сільського господарства



16.11.2018 12:58
17 листопада – Міжнародний день студентів



16.11.2018 12:49
Сесія тривала недовго



14.11.2018 16:13
До визначних дат


      Архів новин

Урядові портали

 













ДФС України інформує - 15.04.2016 11:50

Облік за неосновним місцем обліку: внесення інформації до Єдиного банку даних

Відповідно до пунктів 3.6, 3.7 розділу ІІI, пунктів 6.4, 6.7 розділу VI Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 №1588 (у редакції наказу Мінфіну від 22.04.2014 №462) (далі – Порядок), взяття на облік платника податків за основним місцем обліку проводиться контролюючим органом у день отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) про державну реєстрацію створення юридичної особи, її відокремленого підрозділу, державну реєстрацію фізичної особи – підприємця або отримання заяви від платника податків за ф. №1-ОПП або за ф. №5-ОПП для платників податків, відомості щодо яких не містяться в ЄДР.

При виникненні змін у даних, що подаються для взяття на облік згідно з Порядком, крім змін, які вносяться до ЄДР платник податків зобов’язаний протягом 10 календарних днів з дня внесення змін до зазначених документів подати до контролюючого органу уточнені документи в такому самому порядку, як і при взятті на облік.

Відповідно, і контролюючі органи опрацьовують такі документи та вносять відповідні зміни до Єдиного банку даних юридичних осіб або Реєстру самозайнятих осіб у такому самому порядку як і при взятті на облік, тобто у день отримання заяв за ф. №1-ОПП або ф. №5-ОПП.

Відділ організації роботи

Головного управління ДФС у Тернопільській області

Електронний рахунок платника акцизного податку: інформація для суб’єкта господарювання

Відповідно до п. 16. розділу ІІІ Порядку електронного адміністрування реалізації пального, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 року №113, (далі – Порядок №113) електронний рахунок відкривається платнику податку Казначейством автоматично без укладення договору та на безоплатній основі. На електронний рахунок платник податку зараховує необхідну суму коштів виключно з власного поточного рахунка.

Згідно з п. 17 розділу ІІІ Порядку №113 електронні рахунки відкриваються виключно на підставі реєстрів для Казначейства, які ДФС після внесення осіб до реєстру платників протягом одного робочого дня надсилає Казначейству.

У реєстрі для Казначейства зазначаються найменування або прізвище, ім’я та по батькові платника податку, податковий номер або номер та серія паспорта (для фізичних осіб - підприємців, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта), номер бюджетного рахунка, код згідно з ЄДРПОУ та МФО органу Казначейства, до якого здійснюється перерахування податку до державного бюджету.

Датою початку здійснення платником податку операцій з використанням електронного рахунка є дата відкриття такого рахунка, але не раніше першого дня початку перехідного періоду, встановленого абзацом другим п. 11 підрозділу 5 розділу XX Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Казначейство відповідно до вимог ст. 69 ПКУ надсилає ДФС повідомлення про відкриття електронного рахунка платника податку не пізніше операційного дня, що настає за днем його відкриття. Після надходження такого повідомлення ДФС інформує платника податку про реквізити його електронного рахунка (п. 18 розділу ІІІ Порядку №113).

Відділ організації роботи

Головного управління ДФС у Тернопільській області

Три робочих дні - для внесення змін у ліцензію на роздрібну торгівлю

Згідно з статтею 15 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», при зміні відомостей, зазначених у виданій суб’єкту господарювання ліцензії (за винятком змін, пов’язаних з реорганізацією суб’єкта господарювання), орган, який видав ліцензію, на підставі заяви суб’єкта господарювання протягом трьох робочих днів видає суб’єкту господарювання ліцензію, оформлену на новому бланку з урахуванням змін.

Відповідно до п. 25 Тимчасового порядку видачі ліцензій на право імпорту, експорту спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів і роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 травня 1996 року №493, у ліцензії, зокрема, зазначається на лицьовому боці:

- найменування органу, що її видав;

- вид товарів (алкогольні напої чи тютюнові вироби), на право реалізації яких видано ліцензію;

- для юридичних осіб – найменування та місцезнаходження, номер телефону, факс (за їх наявності);

- для фізичних осіб – прізвище, ім’я та по батькові, паспортні дані (серія, номер, ким і коли виданий, місце проживання), номер телефону (за його наявності);

- ідентифікаційний код суб’єкта підприємницької діяльності;

- місце торгівлі;

- адреси відокремлених від роздрібної мережі місць зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів;

- реєстраційний номер ліцензії, дата реєстрації;

- термін дії;

- дата видачі ліцензії;

- посада, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, яка підписала ліцензію.

При цьому згідно з Інформаційними картками №21-26 «Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями», №21-28 «Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту)», №21-30 «Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами», затверджених наказом ДФС від 13.01.2015 №7, у разі зміни відомостей, зазначених у виданій суб’єкту господарювання ліцензії (за винятком змін, пов’язаних з реорганізацією суб’єкта господарювання), подаються:

- заява довільної форми;

- документи, що підтверджують зміну відомостей.

Зазначені Інформаційні картки розміщено на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України за адресою: http://sfs.gov.ua (розділ «Адміністративні послуги»).

Таким чином, при зміні відомостей (найменування юридичної особи або прізвища фізичної особи, місцезнаходження або місця проживання, адреси місця торгівлі в зв’язку з перейменуванням населеного пункту, вулиці тощо), зазначених у виданій суб’єкту господарювання ліцензії, орган, який видав ліцензію, на підставі заяви суб’єкта господарювання протягом трьох робочих днів видає суб’єкту господарювання ліцензію, оформлену на новому бланку з урахуванням змін.

Відділ організації роботи

Головного управління ДФС у Тернопільській області


  Розробка та дизайн - www.siriusone.net

Офіційний сайт Борщівської районної ради 2011