Новини

16.11.2018 13:03
18 листопада – День працівників сільського господарства



16.11.2018 12:58
17 листопада – Міжнародний день студентів



16.11.2018 12:49
Сесія тривала недовго



14.11.2018 16:13
До визначних дат


14.11.2018 16:10
Депутати готуються до сесії


      Архів новин

Урядові портали

 













ДФС України інформує - 22.12.2015 10:33

Електронний цифровий підпис можна оформити за довіреністю

Відповідно до п. 5.1 Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС передбачено, що заявник може бути представлений довіреною особою, якщо немає можливості його особистої присутності в Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі - АЦСК ІДД ДФС). У цьому випадку заявник надає довіреність на подання документів для реєстрації.

Представництво юридичних осіб (за винятком органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності), фізичних осіб – підприємців, фізичних осіб та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, в АЦСК ІДД ДФС здійснюється особисто або виключно на підставі довіреності, посвідченої нотаріально. Зазначена довіреність повинна бути оформлена на номерному бланку суворої звітності.

Заявник наділяє представника відповідними повноваженнями для отримання послуг електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) (подання до відокремлених пунктів реєстрації реєстраційних документів заявника, вчинення необхідних реєстраційних дій, генерація особистих ключів заявника, блокування, поновлення, скасування посилених сертифікатів тощо). Якщо реєстраційні документи заявника (реєстраційна картка тощо) підписані безпосередньо представником, в довіреності повинно бути додатково обумовлено наділення представника повноваженнями укладати від імені заявника договір про надання послуг ЕЦП

Особливості справляння земельного податку

3 1 січня 2015 року плата за землю – це місцевий податок, який є однією iз складових податку на майно.

Miсцеві податки i збори встановлюються рішеннями, які в межах повноважень приймають сільські, селищні та міські ради. Встановлення місцевих податків i зборів здійснюється у порядку, визначеному Податковим кодексом України (далі – ПКУ).

Розділом XIII ПКУ передбачено граничний розмір ставок земельного податку, у розрізі категорій земельних ділянок ставки визначаються рішенням місцевої ради.

При цьому за відсутності рішення місцевої ради про встановлення місцевих податків i зборів, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм ПКУ iз застосуванням мінімальних ставок, а плата за землю – із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю (п. 12.3 ст. 12 ПКУ). Зазначену норму також необхідно враховувати для розрахунку суми земельного податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

Водночас згідно з ПКУ місцевим радам не надано право встановлювати індивідуальні пільгові ставки місцевих податків i зборів для окремих юридичних oci6 та фізичних осіб-підприємців i фізичних oci6 або звільняти їх від сплати таких податків та зборів.

Згідно з ПКУ, якщо право на пільгу у платника виникає протягом року, то він звільняється від сплати податку починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому виникло це право.

Порядок застосування пільг зі сплати земельного податку викладено в Узагальнюючій податковій консультації щодо застосування пільг зi сплати земельного податку, встановлених відповідним рішенням органу місцевого самоврядування, затвердженій наказом ДФС від 28.05.2015 р. №379.

Відповідно до п.287.1 ст. 287 ПКУ власники землі та землекористувачі сплачують земельний податок з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

Відтак суб’єктам господарювання, які не оформили відповідно до законодавства право власності або користування землею, необхідно звернутися до органів виконавчої влади та/або органів місцевого самоврядування для оформлення та реєстрації такого права.

Платники єдиного податку, що перевищили мільйонний дохід, застосовують РРО в обов’язковому порядку

Відповідно до пункту 296.10 статті 296 Податкового кодексу України (із врахуванням змін, внесених Законом України від 01.07.2015 р. №569 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо застосування реестраторів розрахункових операцій») реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) не застосовуються платниками єдиного податку другої i третьої груп (фізичними особами-підприємцями) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1000000 гривень.

При перевищенні в календарному році зазначеного обсягу доходу застосування РРО для такого платника єдиного податку є обов’язковим. Застосування РРО розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у вcix наступних податкових періодах протягом дії свідоцтва платника єдиного податку.

Якщо фізичні особи-підприємці за попередні квартали поточного року перевищили обсяг доходу 1000000 грн, то з 1 січня 2016 року такі платники зобов’язані при здійсненні своєї господарської діяльності застосовувати РРО.

 

 

 

 


  Розробка та дизайн - www.siriusone.net

Офіційний сайт Борщівської районної ради 2011