Новини

21.11.2018 09:39
21 листопада – День Гідності та Свободи



16.11.2018 13:03
18 листопада – День працівників сільського господарства



16.11.2018 12:58
17 листопада – Міжнародний день студентів



16.11.2018 12:49
Сесія тривала недовго



14.11.2018 16:13
До визначних дат


      Архів новин

Урядові портали

 













ДФС України інформує - 20.03.2015 11:01

Платникам ПДВ про систему електронного адміністрування розкажуть за телефонами...

У зв’язку із запровадженням системи електронного адміністрування податку на додану вартість, запровадженої з 1 січня 2015 року відповідно до Закону України від 28 грудня 2014 року №71-VIII „Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи”, Головне управління ДФС у Тернопільській області надає інформацію щодо виділених у 17 центрах обслуговування платників телефонних ліній та відповідальних осіб із підрозділів оподаткування юридичних осіб органів ДФС для надання консультацій платникам податків з питань роботи системи електронного адміністрування ПДВ. З інформацією можна ознайомитись на суб-сайті ДФС у Тернопільській області.

Щодо приймання Реєстрів виданих та отриманих податкових накладних

Починаючи з 1 січня 2015 року, скасована норма Податкового кодексу України, згідно з якою платники податку зобов’язані були подавати до органу державної фіскальної служби копії записів у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних (пункт 201.15 статті 201 розділу V Кодексу).

Тобто реєстр виданих та отриманих податкових накладних до контролюючого органу, починаючи із звітності за січень 2015 року, не подається.

Посилання на роз'яснення ДФС:

http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-zmini-2015/elektronne-administruvannya-pdv/63549.html

Враховуючи зазначене, доводимо до відома, що приймання Реєстрів виданих та отриманих податкових накладних за формами:

J1200808 Реєстр отриманих та виданих податкових накладних (скорочена перероб. пiдпр.) п. 11.21;

J1201508 Реєстр отриманих та виданих податкових накладних;

J1209008 Реєстр отриманих та виданих податкових накладних;

J1209408 Реєстр отриманих та виданих податкових накладних (до декларацiї з ПДВ (спецiальної), Державною фіскальною службою України будуть прийматися виключно за звітний період до 01 січня 2015 року.

Роз’яснення  стосовно даного , а також інших питань щодо оподаткування можна отримати у Центрі обслуговування платників податків Борщівського відділення Чортківської ОДПІ за адресою:  м. Борщів, вул. Ярослава Кондри 5, каб.106, а також за телефоном 2-14-45.

Платіжне доручення для електронного рахунку

Відповідно до пункту 2 статті 2001 Податкового кодексу України платникам податку автоматично відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.

Рахунок у системі електронного адміністрування податку (далі - електронний рахунок) - рахунок, відкритий платнику податку в Казначействі, на який таким платником перераховуються кошти з власного поточного рахунку у сумі, необхідній для досягнення розміру суми, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), а також у сумі, необхідній для сплати до бюджету узгоджених податкових зобов'язань.  Кошти з такого рахунку підлягають перерахуванню до бюджету та/або на спеціальний рахунок.

Казначейство відповідно до вимог статті 69 Податкового кодексу України надсилає ДФС повідомлення про відкриття електронного рахунку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня його відкриття.

Після надходження такого повідомлення ДФС інформує платника податку про реквізити його електронного рахунку.

У зв’язку із надходженням численних звернень платників податків щодо заповнення реквізитів отримувача у платіжних дорученнях у разі перерахування коштів з власного поточного рахунку на електронний рахунок у системі електронного адміністрування податку на додану вартість повідомляємо, що:

у полі «Отримувач» необхідно заповнювати назву платника;

у полі  «Код» необхідно заповнювати код за ЄДРПОУ платника;

у полі «Банк отримувача» необхідно заповнювати«Казначейство України (ел. адм. подат.)»;

у полі «Код банку» необхідно заповнювати «899998»;

у полі «№ рахунку» необхідно заповнювати номер рахунку, вказаний в електронному повідомленні або отриманий в Центрі обслуговування платників за основним місцем обліку.

Крім того, зазначаємо, що поле «Призначення платежу» такого платіжного доручення необхідно заповняти згідно з вимогами щодо заповнення реквізитів розрахункових документів, викладених у додатку 8 до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої  Постановою Національного банку України №22 від 21.01.2004 (із змінами).

Роз’яснення  стосовно даного , а також інших питань щодо оподаткування можна отримати у Центрі обслуговування платників податків Борщівського відділення Чортківської ОДПІ за адресою:  м. Борщів, вул. Ярослава Кондри 5, каб.102,106, а також за телефоном 2-12-58,  2-14-45.


  Розробка та дизайн - www.siriusone.net

Офіційний сайт Борщівської районної ради 2011